מרכזיות בענן – מרכזיות לעסקים שלא הכרתם

מרכזיות בענן – מרכזיות לעסקים שלא הכרתם

בשביל להבין מה הן מרכזיות בענן, צריך קודם להבין מה זו מרכזיה:
מרכזיה היא מערכת טלפונית של קווי טלפון, בעלת תוכנה המאפשרת שיחות בין הקווים עצמם. מרכזיה טלפונית לעסקים מרכזת תחתיה את קווי הטלפון של עובדי החברה, ובכך מאפשרת לנהל אותם בקלות.

אם כך, מה היא מרכזיה בענן?

זוהי מרכזיה וירטואלית מתקדמת בהרבה מהמרכזיות המוכרות. היא מאופיינת במספר תכונות טכנולוגיות מתקדמות, וכתוצאה מהשימוש בה המכירות שלכם יעלו, הניהול השוטף יתייעל, שירות הלקוחות ישתפר, וכל העסק יתקתק בקצב אחר שעוד לא הכרתם. עוד יתרון שיש למרכזיה בענן הוא החיסכון בעלויות, מאחר שכל השירותים הנוספים הללו נעשים תחת פלטפורמה אחת קלה ויעילה ללא רכישת קווים נוספים. מה גם שעלות האחזקה של מרכזיה בענן אינה גבוהה כלל.

המידע של מרכזיה וירטואלית בענן מגובה ומאובטח בשרת של החברה שסיפקה עבורכם את המרכזיה – יתרון נוסף של מרכזיות בענן לעומת מרכזיות פיזיות, בזכות היותן חלק ממגוון רחב של שירותי ענן לעסקים.

השיחות שמספקת מרכזיה וירטואלית הן על גבי רשתות IP – פרוטוקול תקשורת יעיל ומהיר ביותר, הנמצא בשימוש רחב ונפוץ ברשתות מחשבים וברשתות אינטרנט. דבר זה מאפשר יתרונות רבים למרכזיות הוירטואליות – למשל, להיות מחוץ למשרד ולהמשיך לקבל שיחות מהעסק, ישירות לנייד.

 

15 יתרונות של מרכזיה וירטואלית:

  1. היא כל מה שהייתם רגילים אליו עד כה, אבל עם פלוסים משמעותיים.
  2. קלה להתקנה.
  3. מאוד ידידותית למשתמש – ובייחוד, ידידותית לעסק. כל הרעיון במרכזיה וירטואלית הוא שבזכות מגוון האפשרויות העצום שלה – אתם יכולים להתאים אותה לעסק שלכם באופן אישי ומדויק.
  4. לראשונה תוכלו להמשיך את העבודה התקשורתית של העסק גם מרחוק – באמצעות חיבור הנייד או הלפטופ אליה.
  5. מגוון אפשרויות להוספת ג'ינגלים, מוזיקת רקע, קבצי MP3 ועוד – בהמתנה, בהעברת שיחה, השמעה רנדומלית או ליניארית.
  6. אפשרות לתא קולי עבור כל שלוחה.
  7. תוכלו לנהל שיחות ועידה עם מספר רב של משתתפים בקלות ובלי להסתבך.
  8. יש בה ממשק אינטרנטי לשליטה על השיחות.
  9. תוכלו לנתב שיחות בצורה מרווחת ומגוונת יותר.
  10. היא מתחברת לשלל מכשירים נוספים – המחשב, הפקס, דלת הכניסה וכו'.
  11. מענה מהיר ויעיל יותר ללקוחות – בזכות מעגלי ההמתנה המשופרים והאפשרויות הנוספות להפצת שיחה של המרכזיה הוירטואלית.
  12. תוכלו לחייג ישירות פנימה.
  13. תוכלו לחבר שלוחות כמה שתרצו, ללא הגבלה, ובאופן גלובלי – לכל שקע אינטרנט בעולם.
  14. תוכלו להגדיר את זמני הפעילות של המענה עבור המתקשרים, ובמקביל להפנות את השיחה לשלוחה המתאימה בהתאם לזמני הפעילות.
  15. משפרת משמעותית את הפרודוקטיביות ואת ניהול הזמנים שלכם כעסק, ובכך חוסכת בעלויות החודשיות ומעלה את המכירות.

 

כל היתרונות האלו מדברים אליכם? צרו איתנו קשר כדי לבדוק איזה סוג של מרכזיות בענן יתאים בדיוק לעסק שלכם

סגירת תפריט